sâmbătă, 18 iunie 2011

Din categoria posete pentru fete :)

Daca tot ar trebui sa invat pentru examenul de lni si nu imi sta capul....mai bine sa valorific timpul.
Deci din cateroria accesorii va prezint :





 Cum spuneam si pe facebook acestei gentute i-am adaugat si un lant sa fie mai comod de purtat :)




Materialul este imitatie piele intoarsa.

Trebuie sa specific ca funda aplicata este de fapt turcoaz si nu albastra, insa cu telefonul meu nu reusesc sa fac poze de o calitate prea buna.

 Am inserat fasie de tul si prin zalele lantului. :)


 Acesta este plicul pe care l-am facut special pentru rochia mea de bal.Am folosit saten ne gru pe care l-am plisat si am pus mai multe straturi de intaritor pe interior.In partea de sus este aplicata o banda de saten din acelasi material folosit la rochie (uitate la postarea precedenta cu "Rochii de bal") si am cusut margelute in zig-zag :D Mi-am testat inca o data rabdarea la cusutul margelutelor ;))





Astea sunt toate pana acum...din pacate toate pozele sunt facute cu telefonul... deci calitatea lasa de dorit, culorile sunt putin diferite in realitate, mai ales la satenuri care sunt lucioase si fara un aparat foto bun nu iese culoarea exact cum e.
Sper ca v-au placut, pentru inceput eu zic ca sunt reusite, pe viitor voi incerca si modele mai complicate si voi folosi si alte materiale :)

Nu uitati sa imi dati si un LIKE pe pagina de facebook http://www.facebook.com/pages/Unique-by-Raisa/187546224628572 Multumesc pentru sustinere!

O seara placuta si va astept pe facebook cu comentarii, aprecieri, critici si etc :)

Concluzionez si azi....We are all UNIQUE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu