luni, 6 iunie 2011

Domnisoare de onoare

Azi am primit pozeeee cu rochiile prietenelor mele care au fost domnisoare de onoare la o nunta :)
Asadar urmeaza :




Domnisoarele sunt Florina si Papusha (de la stanga la dreapta)
Rochiile lor le-am facut special pentru nunta aceasta.

 Pantofii Papushei au fost putin stilizati de mine cu niste fundite roz din acelasi material cu cel folosit la rochie







Hmmm..ce bine o fi intre atatia baieti frumosi :D ;))







Am cam muncit sa aplic margelutele aqcestea insa a meritat,chiar sunt de efect :D









Eu cred ca au iesit destul de bine, evident se mai putea lucra cate putin la fiecare, insa acestea au fost primele rochite pe care nu le-am facut pentru mine, sigur urmatoarele vor si si mai reusite :D
Mi-am dorit ca prima rochie facuta de mine pe care o va purta cineva sa fie prietena mea cea mai buna...asa s-a si intamplat :D Papusha este prima care imi poarta creatiile si sunt super fericita si entuziasmata :X:X:X

This is all for tonight! Sper ca va plac si astept feedback din partea voastra...Deci sariti cu criticile sunt pregatita sa le aud :D

O seara cat mai placuta! Pups all! :*:*

Visit my facebook page and give me a "LIKE"if u like UNIQUE by Raisa :)
http://www.facebook.com/pages/Unique-by-Raisa/187546224628572






And remember....We are all UNIQUE!!!

4 comentarii:

  1. Au iesit mai mult decat bine. Multu pentru efortul depus si noptile nedormite. Prima injectie de botox is on me:D. Kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Ehe lasa k mereu e loc si de mai bine ;) Si cu de botox sa speram ca nu vom avea nevoie.O sa fim tinere si frumu forever :x:x:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Bubulino observ ca iti plac materialele cu buline multe multe, tine-o tot asa, pentru ca o sa apelez la tine sa-mi faci rochia de mireasa :D (asta cand ma voi marita :D ). Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Dap, place mult cu bulinute, dar posesoarea rochiei a ales materialul ;) te astept cu drag cand te vei marita ;) Pups! :*:*

    RăspundețiȘtergere