sâmbătă, 4 iunie 2011

Din categoria modificarea hainelor vechi.

             Hmm...au trecut cateva zile bune de cand n-am mai postat nimic...ce-i drept n-am avut timp deloc...
             Nu am pregatit nicio rochita pentru azi, insa as putea sa mai adaug cate ceva la capitolul transformarea hainelor vechi.








               Deci am taiat o pereche de blugi vechi care se tocise in genunchi, le-am facut un tiv si am aplicat niste dantela.Din aceasi dantela este facuta si vesta.
             Cam atat...o sa postez saptamana viitoare doua noi rochite pe care le-am facut pentru doua prietene pentru a merge la o nunta.


We are all UNIQUE!
  Kisses for all of you....see you next week cu multe rochite noiii :-D


Nu uitati sa dati un like paginii mele de facebook  http://www.facebook.com/pages/Unique-by-Raisa/187546224628572

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu