marți, 31 mai 2011

1 iunie...deci doar pentru copii :)

          Asa cum am promis...postarea de azi o dedic copiilor...in special nepotelei mele Ioana care a pozat pentru mine in rochitele facute de mine.S-a dovedit a fi cel mai bun model...asculta fiecare indicatie pe care i-o dau legata de pozitia corpului cand faceam pozele si cand ii spuneam gata am terminat imi zicea...Mai fa-mi o poza si asa , si asa, si asa...;))
         Ii place foarte mult sa fie fotografiata si in fiecare zi cand vine de la gradinita ma intreaba...."Dadi ( fiind eu) ce rochite ai mai facut?Mie mi-ai mai facut ceva?" ;))
          Imi cer scuze pentru calitatea pozelor...nu am avut o camera prea stralucita la dispozitie asa ca am facut cu ce am gasit ;)
         Pana acum pentru copii am facut 2 rochite :



Aceasta este o rochita cu tema "Zana Padurilor" special pentru serbarea de sfarsit de an la gradinita :)  




Fusta este din tul, iar top-ul din jerseu.Toate floricelele si frunzulitele sunt cusute manual, iar pe cap are o bentita pe care am purtat-o si eu la o petrecere cu o tema impusa :)







          Si cea de-a doua rochita :


Domnisoara care v-a purta rochita este o colega de-a Ioanei de la gradinita, Ea are rolul de Zana Zorilor .






















Pe manuta are scris un 31...azi a fost in excursie cu gradinita la Curtea de Arges...i-a dus intr-o fabrica de paine si fiecare copilas si-a framantat propria painica si 31 reprezenta nr painicii ei pe care a adus-o acasa si am mancat toti din ea :D:D

      
          Am pus foarteeee multeeee poze, asta pentru ca mie mi-au placut extraordinar de tare grimasele ei dragalase si cum postarea de azi era dedicata ei...atunci ea e in centrul atentiei, iar rochitele mele pe locul 2 :)
          Si ca sa vorbim si de rochite....prima "Zana padurilor" si a doua "Zana zorilor" sunt facute dupa cum am perceput eu ca trebuie sa arate cele doua zane, evident tinand seama si de faptul ca cele 2 domnisorele care vor purta rochitele sa fie mai frumoase ca orice zana :D

               Cam atat....si .....LA MULTI ANI TUTUROR COPIILOR pentru maine !!!!

Mai nou am si pagina de facebook "Unque by Raisa" 
Va astept cu un LIKE  http://www.facebook.com/pages/Unique-by-Raisa/187546224628572
Kids are UNIQUE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu