luni, 30 mai 2011

O noua saptamana...deci o noua rochie :)

                E luni, deci a inceput o noua saptamana, deci trebuie sa-mi fac griji pentru examenul de joi, deci, deci.... mai bine prezintceva caracteristic acestui blog, si anume rochii...;)









         Rochia aceasta e construita din materialele ramase de la celelalte rochii + un sutien pe care nu prea il mai purtam.Asadar azi prezint o rochie simpla, facuta pe fuga , fara un plan anume...pur si simplu am folosit materialele pe care le aveam prin pungi...;))
          Rochia asta a fost aspru criticata de anumite persoane, mi s-a spus ca rochia asta nu ar trebui postata....insa trebuie sa specific un lucru....Cum si cioara isi iubeste puii, asa si eu imi iubesc fiecare obiect vestimentar facut de mine, orice e creat de mine, orice e cusut sau croit de mine.
          Apreciez criticile, insa eu voi posta intotdeauna tot ceea ce lucrez, indiferent ca sunt mai reusite sau mai putin reusite...:)

Cam asta a fost pentru azi...
O seara placuta si plina de buna dispozitie!!! Pups all :*:*:*

Pozele sunt facute de Nicole Smith ( http://www.facebook.com/Happydoll )

We are all UNIQUE!







Visit my facebook page : http://www.facebook.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu