joi, 26 mai 2011

Una din rochiile mele preferate :)

Am luat examenuuuulll!!! Dar asta nu face obiectul postarii mele :P

Ca sa imi ating scopul din seara Ï present you rochita de care sunt foarte mandra...una din preferatele mele.Evident mie imi plac toate, insa am si favorite :D



Ce lungeam eu aici era de fapt un cordon facut din acelasi material ca rochia sunt detalii in imaginile de mai jos. :)


Nu este nevoie de sutien....am cam devenit obsedata sa fac haine care sa nu necesite sutien, poate si din cauza ca am eu o problema cu ele ;))

Snurul de la gat este facut din material de captuseala in tonuri de roz ca si rochia.




La spate are un elastic, asa ca se potriveste mai multor marini ;)


Acesta este cordonul  (vedere fata).

Si la spate este format din mai multe franjuri . 


 Cam asa arata una din preferatele mele.Sper ca va place.Este perfecta pentru o seara de vara, accesorizata cu niste sandale finute si elegante.Probabil ar fi aratat mai bine cu parul prins la spate, sa desopar umerii si sa acopere putin din spate.N-am fost foarte inspirata la momentul respectiv.Aceasta rochie nu am purtat-o inca...astept sa ma mai bronzez putin ;))

Have a nice evening si iesiti la terase, in parcuri, la plimbari .....afara e grozav de placut!!! :*:*

Maine o sa fie o prezentare mai speciala...se apropie 1 iunie asa ca o sa postez imagini cu rochite facute pentru copii - special pentru serbarile de gradinita :D

Pozele sunt facute de Nicole Smith ( http://www.facebook.com/Happydoll )

So....Definitely We are all UNIQUE!
Visit my facebook page : http://www.facebook.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu