luni, 23 mai 2011

Primul pas...modificarea hainelor vechi si demodate :)

O sa incep sa postez pe rand fiecare obiect vestimentar realizat de mine.
 Plicul este primul pe care l-am facut zilele trecute.Cred ca se potriveste bine cu outfit-ul meu :)

 A se face abstractie de aspirator!!! :))
 Prima oara cand am cochetat cu croitoria am incercat sa fac o fusta dintr-un sarafan vechi care fusese al mamei mele.Am taiat , am strimtat , am adaugat in talie un brau si am rezolvat-o ;)) Pe vremea aceea, acum 2 ani mai exact mi s-a parut un mare esec...intr-un final azi e prima oara cand o port si imi dau seama ca nu e lucrata rau deloc, ba chiar imi place foarte mult acum. :D


Eu sunt incantata de rezultat,sper sa placa si vizitatorilor blogului meu.



O seara placuta !!! :*:*

Pozele sunt facute de Nicole Smith.( http://www.facebook.com/Happydoll )
We are all UNIQUE!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu