duminică, 22 mai 2011

Inceputul


De curand am descoperit o inclinatie spre croitorie.E o chestie transmisa din familie.Desi pana acum detestam si gandul de a face un amarat de tiv...am descoperit ca a crea, a transforma o bucata de material in ceva purtabil imi ofera o mare satisfactiePana n-am pus mana sa fac cu mana mea nu m-a incantat ideea.Toata treaba a inceput asa : Cautam o croitoreasa buna sa-mi faca o rochie pentru balul de absolvire, insa ba gaseam prea scump, ba imi spuneau ca nu o sa iasa la fel ca in poza mea.Asa ca intr-o zi m-am hotarat sa-mi cumpar materialul singura si sa ma joc cu el...sa vad ce iese.Pana la urma nu pierdeam mare lucru (decat banii de material care nu au fost prea multi oricum).Si m-am apucat cu foarfeca mamei si cu sugestiile matusei mele sa tai sa cos de mana cu acul s.a.m.d. Eram multumita de ce iesise insa acum trebuia sa gasesc o croitoreasa sa mi-o surfileze, sa o coasa cum trebuie (eu habar nu aveam sa cos la masina desi masina de cusut a mamei a zacut mult la mine in camera ;)) )
M-am imbracat eu cu ea, am prins-o cu ace sa stea pe mine si am fugit la mama sa ii arat ... reactii pozitive din partea lor si urmeaza intrebare din partea tatalui meu..."Si acum cine ti-o coase?". Ii explic eu treaba cu croitoreasa si fug la oglinda sa ma admir.Din camera alaturata aud doar atat : "Sa-i spui sa se intereseze de unde sa mergem sa-si cumpere masina de cusut ca sa isi faca rochia cap coada ea singura"
Si va imaginati ce a urmat...toata noaptea cautari pe diferite site-uri , iar a doua zi aveam masina de cusut + o foarfeca care taie orice :D
Ce sa mai eram in extaz, cand am ajuns acasa tata mi-a montat-o, am facut teste de cusut impreuna , am tocit manualul de utilizare si in doar cateva zile am facut prima rochie pe care am si purtat-o in ziua in care am facut-o. Si asa am inceput... :)

Pozele sunt facute de Nicole Smith.( http://www.facebook.com/Happydoll )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu