miercuri, 25 mai 2011

Tema : rochie sexy, dead-line : 2 ore

             Si am ajuns si la a treia postare! >:D<

             Zilele astea am primit foarte multe aprecieri din partea prietenilor si asta nu poate decat sa ma bucure foarte multtt!!!
             Va multumesc pentru vizitarea blogului meu si va rog sa ma criticati pentru ca nu sunt decat un novice si am multe de invatat, iar parerea voastra intotdeauna conteaza ;)

            Si acum sa va povestesc cum a luat nastere rochita pe care o prezint azi....
Intr-o seara acum cateva saptamani rascoleam de zor prin tot sifonierul si scoteam haine si le aruncam la loc, nu-mi placea nimic....eram deja un pic panicata pentru ca in 2 ore trebuia sa ies in oras si mie nu imi placea nimic sa imbrac, iar dupa mine o seara ratata petrecuta cu un pahar in mana si micandu-ma in reluare nu poate fi decat din cauza faptului ca nu ma simt bine in pielea mea.Asa ca cel mai importanat pentru o seara reusita in oras cu prietenii e sa fi imbracat cu ceva care sa iti placa tie in primul rand!!!
Cu o zi in urma imi cumparasem 1 metru dintr-un material foarte dragut si imi facusem o fusta lunga cu banda neagra de elastic in talie.Arata bine dar era lejera, era de zi, eu voiam ceva mai sexy pentru seara respectiva, asa ca am intins-o repede pe covor , am luat foarfeca in mana si m-am pus pe croit.Fara tipare, fara creta pentru linii , fara nimic.Eram doar eu materialul si foarfeca. :))
Rezultatul.....il vedeti in imaginile urmatoare :


Prima oara am croit fusta, apoi topul fara maneci , le-am unit si am cusut si un elastic in talie si rochita mea "wanna be"a luat forma.


              Din materialul ramas m-am gandit sa fac si niste manecute simpatice putin crete pe umeri.Pentru ele a fost nevoie sa-mi fac un tipar, nu puteam sa risc sa ies cu o maneca mai scurta si una mai lunga  :))


      Iar fundita o facusem cu alta ocazie insa nu o mai folosisem, asa ca i-am gasit repede o intrebuintare :D


    Vreau sa specific ca in cele 2 ore pe care le-am avut la dispozitie, am facut rochia, mi-am facut dus, m-am machiat, m-am coafat si mi-am mai facut si manichiura (noroc cu oja su uscare rapida  :D )
    Cum credeti ca m-am simtit la final cand am vazut rezultatul? IMPLINITA!!! E un sentiment foarte placut sa poti sa faci ceva dintr-o bucata de material care sa iti vina ca turnat pe corpul tau si in mai putin de 2 ore...



Am mai purtat rochia cu balerini si o geanta medie ca dimensiune la o iesire in parc...schimbam accesoriile si gata de orice ocazie!


Asadar :
Tema  -  Rochie sexy
Dead line - 2 ore
Material - 1 metru si o bucata de elastic
Accesorii - pantofi, geanta plic si am purtat un sacou pe deasupra (inca era rece afara)
Si gata outfit-ul meu :D

Pozele au fost facute de Nicole Smith (http://www.facebook.com/Happydoll )

NU uitati.....We are all UNIQUE!!!

O seara cat se poate de placuta!!! :*:*
Eu ma intorc la invatat....(maine examen ) :(:(

4 comentarii:

  1. Foarte faina creatia...verde:X si pe langa ast aiti vine si foarte bine. Dizaineritza mea :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi pentru aprecieri dar nu te-ai semnat si nu stiu cui sa-i multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi Elena, sa te uiti si diseara o sa postez imagini cu o alta rochita care sigur o sa-ti placa :*

    RăspundețiȘtergere