marți, 24 mai 2011

Prima rochie - grea incercare cu voalul satinat!!!

           Urmatoarea rochie pe care am facut-o a fost destul de elaborioasa, desi experienta mea era aproape zero la momentul respectiv, am reusit sa fac o cusatura dreapta ;))
M-a chinuit ingrozitor voalul satinat, este atat de moale si cade asa usor incat nu reuseam sa tai nimic cum trebuie.Initial trebuia sa iasa cu totul altceva insa ce era in capul meu nu era corelat cu mainile....asa ca am reusit sa o scot la capat transformand materialul intr-o rochita decoltata simetric si in fata si in spate cu dantela in tonuri de alb-crem-ivory - sau cum s-o numi :)  Mie imi place sa-i zic alb perlat.Eu asa o vad.


               Materialul este superb! Placut la atingere cade frumos pe corp, insa dificil ce-i drept si poate ca pentru o amatoare ca mine a fost putin cam mult pentru o prima creatie.



 Voalul fiind destul de transparent a trebuit sa pun o captuseala pe dedesubt din aceasi culoare.

 Tips for girls : Poate fi purtata si fara sutien ;) Eu nu aveam in poze si se vede foarte bine, oricum este destul de decoltata si nu as fi vrut sa par vulgara, plus ca dantela acopera sanii (in cazul meu).Evident ca stilul natural e placut pentru toata lumea ;)

 Decolteul la spate este foarte adanc si foarte sexy ;)
Cam atat pentru seara asta!

Maine o sa postez imagini cu o rochita pe care am facut-o intr-un moment de criza pentru ca trebuia sa ies in oras si nu imi placea nimic din sifonier :))

O seara placuta tuturor !! :*:*

Pozele sunt facute de Nicole Smith.( http://www.facebook.com/Happydoll )

We are all UNIQUE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu