marți, 14 iunie 2011

Rochii de bal

           Si a trecut si balul de absolvire, si cu ocazia asta am purtata si cea mai imporatanta creatie a mea...rochia care m-a motivat de la bun inceput sa ma apuc de facut haine.
           Prezentarea este de prisos, pozele vor vorbi de la sine ;)

Andrei completeaza perfect imaginea de ansamblu unde eleganta primeaza, atat prin tinute, cat si prin atitudine si locatie!


 




 Rochia este compusa din 2 piese : corset si fusta.
Fusta reprezinta partea noua din rochie, este facuta din saten si voal pe deasupra in aceasi nuanta de roz.Am folosit 3 metri de material doar pentru fusta,este croita pe closh.
Corsetul reprezinta partea vintage a rochiei, exista in sifonierul meu de foarte mult timp .L-am scurtat, i-am adaugat un trandafir in partea de sus si la baza i-am construit un brau din material plisat cusut fasii, evident din acelasi saten ca si fusta.
Probabil recunoasteti rochita cu buline din postarea antecedenta.Papusa a purtat rochia facuta de mine si la bal :D


Dupa cum vedet la spate m-am gandit sa pun o imensa fundita care da impresia ca ma tine in brate ;))


Nu este cea mai reusita poza insa nu am gasit alta in care sa se vada spatele rochiei si minunata mea fundita ;)

Intr-o tinuta impecabila si luxoasa asemenea locatiei (Palatul Bragadiru)



A doua rochie purtata la bal are o culoare foarte placuta...piersicuta Am folosit saten neelastic plisat de mine(doar eu si fierul de calcat) si pe partea de sus am aplicat o dantela superba cu insertii de margelute in aceasi culoare ca satenul :D



Sunt o fana a decolteurilor asa ca am fost foarte generoasa cu acest aspect ;)) Si cum prima rochie a fost lunga m-am gandit ca totusi a doua sa fie in contrast si am ales o lungime medie :)

Aici se observa ca rochia nu a fost decoltata doar in fata ci si in lateral...SEXY e cuvantul cheie :)

Este singura poza  in care se vade spatele...acesta fiind si piesa de rezistanta a rochiei...Evident nu am purtat sutien, nu aveam cum . Intreg spatele este acoperit cu dantela .Iubesc dantela aceasta!!!

Pentru a ma asorta cu sandalele mi-am facut si un brau din saten negru care mi-a subliniat talia foarte frumos.



Trebuie sa specific ca materialele folosite la aceasta rochie au fost primite cadou de la un foarte bun prieten Razvan Albu, caruia ii multumesc!
      Sunt foarte mandra de rochitele mele, pot sa spun ca au iesit mult peste asteptarile mele, sincer nu am avut incredere ca vor iesi bine, evident eu ,o perfectionista fiind, le gasesc cusur la toate, insa asta e un lucru pozitiv, asta inseamna k pe viitor voi avea grija ca rochiile facute de mine sa defineasca cuvantul SUPERB.

Am primit nenumarate complimente si aprecieri pentru rochii si cu ocazia asta multumesc tututror pentru aprecieri si pentru sustinere.

Si daca tot veni vorba de sustinere...va rog sa dati un LIKE si pe pagina mea de facebook : http://www.facebook.com/pages/Unique-by-Raisa/187546224628572

Intentionez sa organizez si un concurs in curand cu premiu...sigur ca premiul va fi o rochie marca Unique by Raisa, insa mai intai sa ajung la un numar cat mai mare de fani de facebook si apoi voi anunta regulile concursului.Au fost fete care mi-au sugerat sa organizez acest concurs si voi tine cont de sugestiile lor.

O zi de marti placuta tuturor!
Si va astept cu critici, comentarii , aprecieri sau sugestii aici pe blog sau pe facebook.

We are all UNIQUE!

Kissess :*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu