duminică, 18 decembrie 2011

DIn categoria altele... O seara neasteptata

Aseara, eu si prietena mea cea mai buna Papusa, planuisem o seara linistita, petrecuta in pat cu seminte, pufuleti, covrigei si multe filme...era prima ei zi de concediu si ne-am gandit sa o petrecem foarte linistit acasa la caldurica. Insa ce fac doua fete cand nimic nu le convine? Se apuca sa probeze hainele din sifonier si sa isi puna cat mai multa tencuiala pe fata :))
Evident asta am facut si noi si in final am ajuns intr-un pub "St. Petersburg" se numeste, e in Centrul Vechi.E cu specific rusesc, asa ca am ascultat foarte multa muzica ruseasca.Desi numele meu este de origine ruseasca eu nu stiu o boaba in rusa ;)) Stiam ca sambata seara canta si Merci Band acolo live si au avut un plus k sa mergem, insa spre surprinderea noastra nu au cantat ei, ci o alta trupa al carui nume nu mi-l mai amintesc.
A fost chiar frumos, atmosfera placuta si muzica buna, ba chiar si barmani prietenosi si intamplator am mai dat si peste persoane cunoscute pe acolo, deci intr-un cuvant, a fost buna dispozitie la pachet! ;)
Si inainte sa plecam ne-am prostit noi putin si am facut niste poze, unele destul de amuzante :-)

Am zis ca daca tot am stat sa ne aranjam atata macar sa ne facem niste poze.








Asadar spun doar atat...Nice night last night :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu