miercuri, 14 decembrie 2011

Printre altele...

         Azi a fost minunata serbare de Craciun a nepoatei mele Ioana. Ne-am dus toata familia sa o vedem cum canta, danseaza, si recita poezii.A fost chiar frumos, mi-am adus aminte de copilaria mea si de serbarile mele din timpul gradinitei. Trebuie sa ma si laud un pic, deci Ioana a avut cea mai frumoasa rochitaaaaa :)):)) si nu spun eu asta....;)





Cutiuta roz cu teddy bear este trusa de machiaj a Ioanei....e tot ce-si putea dori de la Mosu' :-)

E frumos sa mai intri in lumea copiilor din cand in cand, ei sunt asa plini de viata si inspira fericire si vitalitate!

>>Pregatesc post-ul "Cum sa facem o fusta clos" , sper sa reusesc sa termin pana la sfarsitul saptamanii.>>

O seara perfecta va doresc!
We are all UNIQUE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu