joi, 15 decembrie 2011

Steluteeee :X :X :X

       Azi m-am apucat cu Ioana sa pregatim ornamente pentru brad si ne-a venit ideea sa facem niste stelute simpatice pe care sa le agatam in brad sau ornamental prin casa ( pe perdea )
       Este foarte simplu de facut si nu ne trebuie prea mult material.Eu am adunat tot ce aveam indesat prin pungi si nu-mi mai trebuia si ne-am apucat de treaba.


Am facut mai intai un tipar din hartie :
Dupa care am impaturit material in patru si am pus tiparul peste, asigurandu-l in bolduri pentru a-mi fi usor sa tai corect materialul.

Am folosit in principal satin pentru ca e lucios si sigur o sa arate bine in bradutul nostru :-)






La unele dintre ele am folosit si intaritor pe care l-am lipit pe interior, asta pentru ca am avut si niste satin mai subtirel si transparent.
       Le-am cusut pe margini si le-am surfilat pentru a nu se destrama , insa am lasat o portiune necusuta pentru a umple stelutele cu resturi de materiale.Dupa am cusut tot si le-am lasat ate mai lungi pentru a putea fi agatate.

Si rezultatul final este acesta :






        M-am gandit eu ca ar merge sa le aplic si pe perna ;-)

We are all UNIQUE!
V-am pupacit! Noapte buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu